Menu board w restauracji szybkiej obsługi.

Jak pozyskać szersze grono klientów w restauracjach typu fast food? Postawić na wyświetlacze LED

Branża gastronomiczna zmienia się dynamicznie, tak jak i dania, które są serwowane w poszczególnych lokalach. Zdecydowanie łatwiej jest nanosić zmiany w wirtualnym menu, niż nieustannie drukować nowe karty dostępnych produktów. Rozwiązaniem, które jest popularne wśród właścicieli lokali gastronomicznych, jest menu board w restauracjach szybkiej obsługi.

Ekrany digital signage (z cyfrowym oznakowaniem) wykorzystują w menu materiały wideo, co wpływa na aktywizowanie wzrostu sprzedaży wielu produktów spożywczych dostępnych w lokalach szybkiej obsługi. Na takich cyfrowych wyświetlaczach szybko można stworzyć spójny obraz, który będzie niezwykle atrakcyjnym i aktualnym przekazem oferty lokalu.

Na menu board w restauracjach szybkiej obsługi dostępne są liczne szablony, w których dany lokal może pokazywać swoje potrawy. Oprócz wizualizacji posiłków i napojów można na takim cyfrowym wyświetlaczu podać godziny pracy lokalu oraz wyszczególnić oferty specjalne, w tym promocje cenowe i obowiązujące zniżki. Aby przyciągnąć uwagę klientów, najlepiej wzbudzić w nich pożądanie, czyli „zagrać na zmysłach”. Do smakoszy na pewno przemówi bardziej obraz apetycznej kanapki niż samo słowo „kanapka” wydrukowane na papierowym menu. Żeby zaciekawić klienta, który już wejdzie do lokalu, należy zadbać o odpowiednią kolorystykę obrazu wyświetlanego na menu boardach, ale przede wszystkim dostosować ją do wybranych materiałów graficznych. Cyfrowe menu digial led signage, np. od marki Samsung, idealnie zdaje egzamin w restauracjach (szczególnie typu fast food), barach, kawiarniach, ale też różnych ośrodkach eventowych.

Liczy się pierwsze wrażenie. Spraw, aby klienci kupowali w Twoim lokalu

Co zrobić, by zaangażować kupujących i klientów, aby zatrzymali się i chcieli kupić jedzenie akurat w Twojej restauracji? Korzystnym i przynoszącym wymierne zyski rozwiązaniem jest zainwestowanie w cyfrowe oznakowanie, czyli wyświetlacze LED. Detaliczne oznakowanie cyfrowe zapewnia realną, przyciągającą wzrok jakość obrazu i na nowo zdefiniowane wrażenia odnośnie do danego lokalu. Warto mieć świadomość, że cyfrowe menu boardy zaprojektowano z myślą o nasyconych i dynamicznych treściach wizualnych oraz przekazach promocyjnych. Oznakowanie cyfrowe pomaga – szczególnie w handlu detalicznym – przebić się przez nadmiar nieraz zbędnych informacji i przyciągnąć uwagę kupujących poprzez wizualizację danych produktów.

Wyświetlacze LED zaprojektowano też z myślą, by przyciągać odwiedzających za pomocą spersonalizowanych komunikatów wewnątrz danego lokalu lub na zewnątrz. Firma Samsung może dostarczać treści oznakowania detalicznego z osobistą i promocyjną przewagą, której potrzebuje akurat Twoja firma, żeby przyciągnąć klientów i co najważniejsze – zatrzymać ich przy sobie.

Dodaj komentarz